INDONÈSIA

RUTA: INDONÈSIA. Amb la boca oberta

Per donar alguna utilitat més a aquest bloc, i que sigui alguna cosa més que un diari de viatge, he pensat en indicar de forma resumida les nostres rutes per països. Quan planejàvem la nostra ruta, ens va anar molt bé veure les rutes d'altres viatgers per acabar de fer-nos una idea del que faríem. Així que no ens costa gens ni mica compartir la nostra. Per trobar consells pràctics per a organitzar el teu viatge existeixen altres blocs que a nosaltres ens van anar molt bé. Per trobar consells pràctics per a organitzar el teu viatge existeixen altres blocs que a nosaltres ens van anar molt bé. Per això hem habilitat una pàgina de recomanació de blocs que us seran molt útils.

Aquí, la ruta de 31 dies a Indonèsia amb una breu introducció.

Para dar alguna utilidad más a este blog, y que sea algo más que un diario de viaje, he pensado en indicar de forma resumida nuestras rutas por países. Cuando planeábamos nuestra ruta, nos fue muy bien ver las rutas de otros viajeros para terminar de hacernos una idea de lo que haríamos. Así que no nos cuesta nada compartir la nuestra. Para encontrar consejos prácticos para organizar tu viaje existen otros blocs que a nosotros nos fueron muy bien. Por eso hemos habilitado una página de recomendación de blogs que te serán muy útiles.

Aquí, la ruta de 31 días en Indonesia con una breve introducción.

D'Indonèsia ens emportem els paisatges més espectaculars de tot el viatge. Els orangutans al parc nacional de Tanjung Puting, en un Klotok (vaixell amb coberta oberta) pel riu durant tres dies. Jogjakarta i deixar-se perdre pels seus carrerons, i la visita dels temples de Borobudur i Prambanan. El volcà de Bromo, un paisatge gairebé lunar i estrany, espectacular. Nusa Lembongan (a Bali) en temporada baixa, sense gairebé turistes, va ser un espai de tranquil·litat i descans, previ a conèixer les platges de Bukit, el temple de Uluwatu, i l'hipnotitzador espectacle del Kechak, la dansa en la qual es representa la llegenda de Ramaiana. El viatge de Flores a Lombok durant quatre dies, passant pel parc nacional de Komodo, per illes i illots espectaculars, destacant Pulau Padar. A Lombok trobem un recés de pau a Tetebatu, 1 poblet al centre de l'illa, envoltat de terrasses d'arròs i cascades amagades. Un dels llocs on allarguem estada pel sol fet que s'estava bé. I les platges de Kuta, al sud, precioses i paradisíaques. De tornada a Bali, ens vam instal·lar a Ubud, on vam tenir una de les molt poques decepcions del viatge. Esperant alguna cosa tranquil·la, ens trobem una cosa molt diferent. Per sort, amb la llibertat que ens donava la moto de lloguer, vam poder descobrir algun racó, com Sidemen, a uns 30 km, que ens van deixar bocabadats. Però, si per Malàisia, necessitàvem quatre mesos, per Indonèsia, tota una vida! El just seria dir que vam estar en un racó de Kalimantan (a Borneo), una mica de Java, una mica de Bali, i alguns llocs entre Flores i Lombok, sense comptar els trossets d'aquesta última. Comptant que no vam posar el peu a Sumatra, ni les 16994 illes restants ... No sé si és molt just dir que hem estat a Indonèsia.

1. Viatge bus. Kuching (Malàisia)- Pontianak (Indonèsia)
  2. Vol Pontianak- Pangkalambun (escala a...). Aribada a migdia.
  3. Orangutans. Parc Nacional de Tanjung Puting
  4. Orangutans. Parc Nacional de Tanjung Puting
  5. Orangutans. Parc Nacional de Tanjung Puting. Arribada després de dinar. Vol a Jogjakarta (arribada vespre).
  6. Jogjakarta.
  7. Jogjakarta. Borobudur i pobles falda Merapi
  8. Jogjakarta. Prambanan.
  9. Jogjakarta. Kraton
  10. Viatge tren Jogjakarta-Probolinggo-Cemoro Lawang
  11. Excursió matinera a Bromo: Matinada, pujada a (nom punt vistes a Bromo). Baixada al volcà per caminet. Tornada al poble per la calderaa. Dinar i furgo cap a Probolinggo. Nit: Viatge en tren fins a (nom extrem est de l’illa...).
  12. Arribada matinada a (nom extrem illa). Bus 4h fins a Dempasar. Transport fins a (nom port). Barco a Nusa Lembongan (arribada durant mitja tarda).
  13. Nusa Lembongan.
  14. Nusa Lembongan. Volteta a l’illa, passeig pel mangroove, sunset a evil’s tear.
  15. Nusa Lembongan. Snorkle Lembongan-Penida.
  16. Barca a Bali, transport cap a Bingin (peninsula Bukit) Arribada a migdia
  17. Bukit. Platges, padang padang, uluwatu, temple Uluwatu.
  18. Bukit. Classe surf.
  19. Transport a aeroport de Dempasar. Vol a Labuan Bajo (Flores) Arribada tarda.
  20. Tour Komodo (De Flores a Lombok).
  21. Tour Komodo.
  22. Tour Komodo.
  23. Tour Komodo. Aribada a Lombok de matí. Transport fins a Tetebatu (arribada a migdia).
  24. Tetebatu. Visita cascades pobles zona, camps d’arròs.
  25. Tetebatu. Visita poble teixidores (mirar nom), cascada Semporonan.
  26. Viatge en cotxe de Tetebatu a Kuta. Volta en moto platges oest de Kuta (mawi, Tampah Beach). Posta de Sol a Princess Mandalika.
  27. Kuta. Platja tanjung Aan. Posta de sol a Merese Hill
  28. Transport Kuta-Lembar. Vaixell Lembar- Padangbai (Bali). Transport Padangbai-Ubud (arribada a Ubud al vespre).
  29. Ubud. Visita.
  30. Ubud. Dia en moto. Sidemen.
  31. Ubud. Temples. Nit: Vol a Manila.