ALTRES BLOCS DE VIATGES

WEBS DE VIATGE MÉS ÚTILS QUE AQUESTA




Aquest bloc va néixer amb la intenció d'explicar experiències. Així en general. Però el nostre gran viatge s'acostava, i també tenia clarament la idea de poder explicar, o plasmar el que hi viuríem.

Tot sabent que faria el que podria i que ho aniria fent poc a poc, el fet és que fa un any que hem tornat i encara tinc capítols del viatge per escriure. Però tot arribarà!

Sense pretendre ser una web de guies de viatge, però, m'he adonat que la nostra experiència pot ajudar altres viatgers que, com nosaltres, van recórrer internet per trobar els millors consells per organitzar el nostre viatge. Per això he començat a publicar les rutes per cada país que vam recórrer.

Crec que també, algun dia, sí que publicaré els llocs destacats, i els hotels que ens van agradar més i que recomanaríem. 

Pel que fa a aspectes tècnics (visats, moneda, temes a tenir en compte, trajectes, mobilitat entre llocs...) hi ha blocs boníssims que resoldran molts dubtes a qualsevol viatger. Per això, crec que el millor és recomanar-ne un parell aquí mateix. 

Aquesta web ens va servir infinit per preparar molts aspectes del viatge. Tant per temes funcionals, com per dissenyar algunes de les nostres rutes. La recollida d'informació és gegant, ordenada i meticulosa. A més que el disseny de la web fa que sigui fàcil moure-s'hi. Sóc molt i molt fan dels seus editors, que s'ho han currat un munt per compartir tot de detalls.

El nostre viatge va coincidir en el temps amb la volta al món de l'Ester i el Jordi. Una amiga en comú ens va posar en contacte i, tot i que mai vam coincidir en les nostres etapes, vam estar molt en contacte per resoldre dubtes. El seu bloc és també una passada. Un recull d'informació extens, clar que facilitarà la organització de qualsevol viatger... sense dubte, el dia que decidim marxar a la Xina, ja sabem a qui recórrer!



Este blog nació con la intención de explicar experiencias. Así en general. Pero nuestro gran viaje se acercaba, y también tenía claramente la idea de poder explicar, o plasmar lo que viviríamos.

Sabiendo que haría lo que podría y que lo iría haciendo poco a poco, el hecho es que hace un año que hemos vuelto y aún tengo capítulos del viaje para escribir. Pero todo llegará!

Sin pretender ser una web de guías de viaje, sin embargo, me he dado cuenta de que nuestra experiencia puede ayudar a otros viajeros que, como nosotros, recorrieron internet para encontrar los mejores consejos para organizar nuestro viaje. Por eso he empezado a publicar las rutas por cada país que recorrimos.

Creo que también, algún día, sí que publicaré los sitios destacados, y los hoteles que nos gustaron más y que recomendaríamos.

En cuanto a aspectos técnicos (visados, moneda, temas a tener en cuenta, trayectos, movilidad entre puestos ...) hay bloques buenísimos que resolverán muchas dudas a cualquier viajero. Por eso, creo que lo mejor es recomendar un par aquí mismo.

Esta web nos sirvió infinito para preparar muchos aspectos del viaje. Tanto por temas funcionales, como para diseñar algunas de nuestras rutas. La recogida de información es gigante, ordenada y meticulosa. Además de que el diseño de la web hace que sea fácil moverse por ella. Soy muy, muy fan de sus editores, que se lo han currado un montón para compartir todo de detalles.

Nuestro viaje coincidió en el tiempo con la vuelta al mundo de Ester y Jordi. Una amiga en común nos puso en contacto y, aunque nunca coincidimos en nuestras etapas, estuvimos en contacto para resolver dudas. Su blog es también una pasada. Una recopilación de información extensa y clara que facilitará la organización de cualquier viajero ... sin duda, el día que decidamos irnos de viaje a China, ya sabemos a quién recurrir!

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Capítol 9. Trekking de Kalaw a Inle

Estrena

Capítol 22. Kuching i Parc nacional de Bako